UNEO ، آلاسکا (AP) – مجلس سنا در آلاسکا روز سه شنبه اقدامات مربوط به بسته هزینه های عمومی را به تعویق انداخت ، زیرا نمایندگان مجلس توانایی خود را در بدست آوردن آرا necessary لازم برای بودجه و تکمیل کار خود قبل از جلسه ویژه روز جمعه ارزیابی کردند.

پیشنهاد بودجه ، که روز یکشنبه از یک کمیته شش نفره کنفرانس ارائه شد ، بودجه برنامه هایی مانند سود سالیانه پرداختی به ساکنان را به همراه داشت.  وی بعنوان یک تاکتیک با دستی قوی مورد انتقاد برخی از نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

سود سهام معمولاً با استفاده از درآمد حاصل از صندوق نفت ایالتی ، صندوق دائمی آلاسکا پرداخت می شود.  اما پیشنهاد کمیته کنفرانس از منابع مختلف ، از جمله صندوق بودجه قانون اساسی ، که نیاز به حمایت سه چهارم در هر اتاق و سنا دارد ، برای سود سهام جمع شد.

در صورت اصطلاح مبلغ چک به ازای هر نفر به 525 دلار کاهش می یابد  طبق اعلام وزارت دارایی قانونگذاری ، آستانه سه چهارماهه

برخی از قانون گذاران ، پیشنهاد بودجه را راهی برای جلوگیری از برداشت بیش از حد انتظار از درآمد ثابت صندوق از سوی قانون گذاران می دانند و فرصت را برای بحث و گفتگوهای بعدی در مورد آینده برنامه سود سهام فراهم می کند.

جلسات سنا و اتاق برای صبح روز سه شنبه برنامه ریزی شده بود.  جلسه سنا به طور مختصر ملاقات می کند و روز چهارشنبه موکول می شود.

زمان جلسه مجلس به تأخیر افتاد.

“هشدار اقدام” که روز سه شنبه به نام فرماندار مایک دانلی ارسال شد ، پیشنهاد بودجه را تلاشی برای اعمال زور توصیف کرد.  اما لوران گیلیام ، سخنگوی Dunleavy ، گفت: “ارتباطات توسط فرماندار مجاز یا تأیید نشده اند.”

در بیانیه گلیام آمده است که صفحه PFD Recovery در فیس بوک ، که توسط دفتر فرمانداری اداره می شود ، “یک ایمیل غیرمجاز در رابطه با طرفداری از رای بودجه استانداری” ارسال کرده است.  PFD به سود سهام دائمی در یک صندوق اشاره دارد.

در این بیانیه آمده است ، اگرچه استاندار “به شدت با مبلغ سود سهام پیشنهادی در برنامه بودجه مخالف است” ، اما به هیچ کاری از طرفداری اجازه نداد که به این روش یا روش دیگری رای گیری کند.

داستان ادامه دارد

در این بیانیه آمده است که بودجه موضوع “مذاکرات جدی” میان قانونگذاران و دانلی است “واضح است که وی در این بحث ها دخالت نخواهد کرد.”

دونلیوی جلسه ویژه فعلی را برای تکمیل کار در مورد بودجه و بحث در مورد پیشنهاد خود برای تغییر ساختار صندوق دائمی و معرفی فرمول سود سهام در قانون اساسی ایالت تشکیل داد.  جلسات ویژه می تواند تا 30 روز طول بکشد که در روز جمعه برگزار می شود.

تعدادی از قانون گذاران گفتند که ترجیح می دهند درباره تغییرات بالقوه بلند مدت در برنامه سود سهام با سایر بخشهای یک برنامه مالی احتمالی بحث کنند.

جلسه ویژه دیگری قرار است در ماه آگوست برگزار شود ، اگرچه سود سهام فعلا در این دستور کار نیست.

بکی بورر ، آسوشیتدپرس