پیاده روی چپ دست ، جیدف اونادکت ، از بسته های تکراری منتخبان تیم کریکت هند پشیمان نخواهد شد ، بلکه به بازی ای ادامه می دهد که “این همه چیز” را به او داده و هرگز مرگ را گفته است.  (اخبار بیشتر کریکت)

Unadkat بعد از اینکه حتی جایی برای ذخیره تور انگلیس پیدا نکرد ، به عنوان تیم دوم هند برای تور محدود سریلانکا در ماه آینده انتخاب نشد.

او در آخر هفته رکورد 67 تعطیلات آخر هفته در مسابقات جام Ranji Trophy در سال 2020 را تجربه کرده بود و ساوراشترا را به اولین پیروزی رساند.

اسلحه چپ دست 29 ساله شنبه شب پس از نادیده گرفته شدن سریال برای سریلانکا ، در شبکه های اجتماعی ظاهر شد و یک پست طولانی را به اشتراک گذاشت.

جادف در توییتر خود نوشت: “من از کودکی علاقه خود را کشف کردم ، با الهام از تماشای تمام عظمت بازی با تمام وجود در زمین. همه این سال ها بعد ، مجبور شدم آن را به تنهایی تجربه کنم.”

ð ؟؟  آ ؟؟  ªð ؟؟  آ ؟؟  ¼ð ؟؟  آ ؟؟  ¥ pic.twitter.com/4Yo4r0VKeK

– Jaydev Unadkat (JUnadkat) 12 ژوئن 2021

سرعتی متولد پوربندار ، که در IPL برای تیم Rajasthan Royals بازی می کند ، اظهار داشت که از زمان اولین حضورش در هند در سال 2010 به عنوان بولر بالغ شده است.

و بیش از هر چیز دیگری ، آنچه من هرگز نمی گویم “می میرد” ، آنچه در آنها دیدم و در خودم پرورش یافتم ، با من ماند!  هنگامی که من جوان بودم ، برخی از من به عنوان یک بولینگ خام و متزلزل ، فردی بیش از حد رویایی از یک شهر کوچک توصیف می کردند.

“به آرامی ، درک آنها تغییر کرده است. و این به این دلیل است که من تغییر کرده ام. من بالغ شده ام. اوج ها ، پایین ترین ها ، شادی بزرگ ، ناامیدی شدید! اوه ، آنچه بدون ورزش خواهم بود.

“این بازی چیزهای زیادی به من داده است ، و حتی یک لحظه توبه نمی کنم چرا که نه ، یا وقتی زمان من فرا می رسد و آنچه انجام داده ام ، اشتباه کردم.  در گذشته من شانس خود را داشتم و هنوز هم این کار را انجام خواهم داد تا آنها را بگیرم.  وقتی خواهد بود! »وی تصریح کرد.

Unadkat یک آزمایش ، هفت ODI و 10 T20 انجام داده و آخرین بار در سال 2018 برای هند بازی کرده است.

“در این مرحله از حرفه من ، با تمام تجربه مفیدی که خوشبختانه به دست آورده ام ، فقط از آنچه برایم اتفاق می افتد قدردانی خواهم کرد و تا پایان مبارزه خواهم کرد.  (و البته به زودی انجام نمی شود!).

“شاید بتوان این را نرم دانست ، اما در آن صورت من بی رحمی و پرخاشگری را در هنگام حضور در زمین حفظ خواهم کرد.

“Unadkat” امضا کرد: “من از آرزوها و حمایت های خوب شما بسیار سپاسگزارم. وقت آن است که روی بازی بعدی ام تمرکز کنم. و حتی بیشتر کار کنم. تا آن زمان ، حالت سم زدایی در شبکه های اجتماعی روشن است.”

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید