عدم وجود یک ردیف عقب برای NSW ، یک ضربه قوی دیگر با آنگوس کریختون به دست آورد که وی پس از پرداخت هزینه تجربه بد قضائی ، سری اول کشور مبدا را از دست خواهد داد.

امتیاز کلیدی:

سوابق ضعیف آنگوس کریچتون به این معنی است که او به دنبال محرومیت دو بازی است

ویکتور ردلی پس از دو بار اتهام زنی احتمالاً حداقل چهار هفته از دست خواهد داد

برای بازیهای روز شنبه ، 21 بازیکن توسط NRL متهم شدند

کریچتون به دلیل شوت دیرهنگام آلبرت کلی در باخت شوک ریدرهای سیدنی به بریزبن در شب شنبه بلند شد که در طول بازی جریمه ای دریافت نشد.

به طور معمول ، کریچتون می توانست با جریمه نقدی برای یک حادثه خطرناک فرار کند ، اما از آنجا که این سومین تخلف او در این سال است ، این گزینه در دسترس نیست.

این بدان معنی است که دارنده “آبی ها” باید اتهام بدوی را در دادگستری شکست دهد وگرنه به دلیل سو bad سابقه خود ، دو بازی را از دست خواهد داد.

این بحث باعث خواهد شد که آیا بازی های Origin باید امتیاز اضافی لازم برای پرش داشته باشند ، با توجه به اینکه توهین Crichton به طور کلی نسبتاً جزئی تلقی می شود.

با این وجود ، اتهام کریچتون لیست رپ وحشتناک خروس ها را محدود کرد.

امیدهای اصلی ویکتور ردلی پس از دو اتهام وی که باعث شد حداقل چهار بازی در حاشیه برگزار شود ، عملاً به پایان رسید.

 ویکتور ردلی چهار بار گزارش شده است ، اما تنها به دو جنایتی که به خاطر آنها به سطل آشغال فرستاده شده متهم شده است.(

AAP: جوئل کارت

)

در روز شنبه چهار مرتبه از دست دادن ردلی گزارش شد ، اما فقط به دو جنایتی که به خاطر آنها به سطل آشغال فرستاده شده بود متهم شد.

قبول زودهنگام گناه به معنای چهار مسابقه برای هر دو است ، در حالی که جنگ در دادگستری می تواند منجر به تعلیق پنج یا شش مسابقه شود.

حتی با درخواست اولیه ، ردلی دیگر قبل از Origin II دیگر بازی نخواهد کرد.

مربی خروس ها ترنت رابینسون شنبه شب اعتراف کرد که رادلی مجبور شده است سبک جنگ خود را در میان سرکوب NRL برای حملات پرگل تغییر دهد.

بحث و جدال NRL در مورد خستگی و آسیب دیدگی با بازیکنان

NRL اعتقاد ندارد که خستگی در افزایش آسیب ها و ضربه های مغزی در این فصل نقش دارد ، اما انجمن لیگ راگبی و دیگر متخصصان خلاف این عقیده را دارند

ادامه مطلب

“[To change his style] در عرض چند هفته سخت است “، مربی خروس ها در مورد قفل کردن خروس ها گفت.

“اما تا آنجا که من می دانم ، آنها تغییری نمی کنند ، بنابراین او مجبور خواهد شد که آن را بررسی کند.

“برای کسانی که می خواهند یک مسابقه فیزیکی ایجاد کنند دشوار است ، این باید باشد … شما هنوز هم می توانید از نظر جسمی در تماس خود باشید ، اما اکنون باید برای نرم افزار بسیار نرم تر باشد.”

آبی ها در حال حاضر برای کل سریال Origins از بوید کوردنر برخوردار نیستند ، در حالی که کامرون موری تازه شروع به دویدن روی مچ پا آسیب دیده خود کرده است.

ممنوعیت های استفاده از کریچتون و ردلی احتمالاً امید “آبی پوشان” ایسا یئو ، لیام مارتین ، رایان ماترسون و شان لین را افزایش می دهد ، از طرفی تایسون فریزل شروع می کند.

در جای دیگر ، Broncos Tyson Gamble و Matt Lodge به ترتیب نبردهای یک نفره و در ارتفاع بالا را ممنوع می کنند.

محرومیت گمبل در صورت مبارزه با این اتهام و باخت به قوه قضائیه ، دو تا دو بازی خواهد داشت.

بازیکنان کانتربری کریس اسمیت و زیونه کاتو نیز در یک بازی درگیری با محرومیت روبرو هستند که در صورت عدم موفقیت هر دو هفته دوم را از دست می دهند.

هشت بازیکن دیگر NRL از مسابقات روز شنبه جریمه شدند.

کمیته بازبینی مسابقات برای این مرحله تا 21 که در آستانه ثبت رکورد دوره NRL برای سومین هفته متوالی است ، به محاسبات هزینه نیاز دارد.

AAP