به دلیل پیش بینی بودجه فدرال مبنی بر بسته بودن مرزهای بین المللی تا اواسط سال 2022 ، مسابقات اوپن استرالیا ممکن است مجبور به خارج از مرز شود.

امتیاز کلیدی:

شکایاتی از بازیکنان تنیس در مورد دو هفته قرنطینه سخت قبل از مسابقات استرالیا آزاد وجود داشت

در صورت عدم توافق در مورد قرنطینه نرمتر ، برگزار کنندگان مسابقات Open Australian استرالیا آماده انتقال مسابقات به دوبی یا دوحه هستند

گرندپری ملبورن همچنین در مورد قرنطینه با دولت فدرال بحث می کند

ABC Sport می فهمد که اگر گرند اسلم افتتاحیه سال منتقل شود ، دبی و دوحه که پیش از مسابقات ملبورن در این دوره از مسابقات انتخابی مردان و زنان را میزبانی می کردند ، در میان شهرهای میزبان بالقوه قرار می گیرند.

مطمئناً ، بازیکنان مانند امسال نمی خواستند در استرالیا قرنطینه شوند تا رقابت کنند.

بازیکنانی که در رویدادهای WTA و ATP در سراسر جهان شرکت می کنند ، در یک محیط حبابی قرار می گیرند که به آنها امکان می دهد بدون انزوای سختگیرانه خود را آموزش دهند و رقابت کنند.

هنگامی که آنها به حوادثی در ایالات متحده و اروپا می رسند ، لازم است که خود را منزوی کنند تا زمانی که آزمایش COVID-19 منفی را دریافت کنند ، اما پس از آن آزاد هستند که در بالون حرکت کنند.

عدم تمایل بازیکنان به گذراندن دوباره دو هفته در هتل استرالیا به معنای یک رویداد دریایی یکی از سناریوهایی است که در صورت عدم توافق با دولت توسط تنیس استرالیا در نظر گرفته شده است.

مسابقات گرندپری فرمول یک استرالیا نیز آینده نامشخصی را تجربه می کند ، زیرا این مسابقه که از مارس به نوامبر منتقل شده است ، برای ادامه شرایط قرنطینه نیاز دارد.

 هواداران F1 هنگام لغو جایزه بزرگ سال گذشته استرالیا به دلیل افزایش محدودیت های COVID-19 در دروازه رد شدند.(

AAP: اسکات باربر

)

گرندپری برزیل قرار است در 7 نوامبر ، درست دو هفته قبل از گرندپری استرالیا برگزار شود.

اگر مسابقه برزیل ادامه یابد – عدم اطمینان به دلیل سطح فعلی COVID-19 در کشور – تکمیل یک دوره قرنطینه سخت 14 روزه در ملبورن طبق برنامه فعلی برای تیم ها غیرممکن است.

اندرو وستاکوت ، مدیرعامل جایزه بزرگ استرالیا گفت که او همچنان مطمئن است که این رویداد راهی برای ادامه کار پیدا خواهد کرد و از نزدیک با برگزارکنندگان و دولت ویکتوریا همکاری کرد تا برنامه های خود را زودتر از موعد ارائه دهد.

وستاکوت گفت: “ما در توافق با دولت ویکتوریا در مورد تمام جنبه های برنامه امنیتی COVID و همچنین ترتیب احتمالی بین المللی بسیار بسیار نزدیک کار می کنیم.”

“همانطور که می توانید تصور کنید ، این چیزی بسیار بسیار پیچیده است ، بسیار بسیار در دست توسعه است و ما در حال حاضر با دولت ویکتوریا ، به ویژه وزارت بهداشت و CQV ، در مورد هر جزئیات کار می کنیم.”

گرندپری کانادا اخیراً لغو شد زیرا فرمول یک نتوانست در مورد توافق نامه قرنطینه ای انعطاف پذیرتر با دولت کانادا به توافق برسد.

بر اساس برنامه دولت فدرال که طبق برنامه دولت فدرال ، همه استرالیایی ها نمونه COVID-19 خود را تا ماه اکتبر دارند ، برگزار کنندگان گرندپری مسابقه ای را در ماه نوامبر برنامه ریزی کردند با این انتظار که همه استرالیایی ها واکسینه شوند.

 ژست گرفتن با ملبورن در زمین مسابقه بخشی از جشن قهرمانان است اما ممکن است تغییر کند.(

AP: Hamish Blair

)

اما اکنون جدول زمانی مشخصی برای زمان تکمیل توزیع وجود ندارد.

نتیجه مذاکرات شرکت بزرگ جایزه استرالیا با برنامه ریزی رویدادهای سال 2022 توسط تنیس استرالیا از نزدیک کنترل خواهد شد.

ABC Sport می داند که برگزارکنندگان مسابقات Open Australian استرالیا به جای لغو آن در صورت عدم توافق در مورد قرنطینه انعطاف پذیرتر ، این رویداد را در خارج از کشور ادامه خواهند داد.

این مسابقات بیش از 300 میلیون دلار به اقتصاد کمک می کند و پولی که از میزبانی این رویداد بدست می آید منبع حیاتی درآمد باشگاه های محلی تنیس در استرالیا است.

بیشتر تنیس بازان حاضر در تور قبلاً واکسینه شده اند ، از جمله Ash Barty شماره یک استرالیایی.

این زن 25 ساله فاش کرد که در ایالات متحده واکسینه شده است زیرا قبل از ترک کشور برای رقابت در میامی در ماه مارس نمی توانست جواب برنامه واکسیناسیون استرالیا را دریافت کند.