استاندار همدان با عذرخواهی بابت برخورد نامناسب حراست استانداری هنگام ورود خبرنگاران به استانداری هم مطرح کرد: «برخورد نامناسب را نمی‌پذیرم؛ ضمن اینکه ورود غیرقانونی، متفرقه و دعوت نشده را هم نمی‌پذیرم و دلیل سخت‌گیری امروز هم این بود که افراد غیر خبرنگار به جلسه راه نیابند؛ وگرنه خبرنگاران که محرم ما هستند».

 

شاهرخی با بیان اینکه تراز همدان باید ارتقاء یابد، تصریح کرد: «همدان شایسته جایگاهی بالاتر از وضع موجود است و این موضوع با حرف و تعارف محقق نمی‌شود. «چاه باید از خودش بجوشد» و شبکه خدمات شهری باید فکر بلند و شورای شهر هم نگاه و اندیشه کلان داشته باشد».

 

وی از خبرنگاران خواست در انتخابات سال آینده شورای شهر نامزد شوند و بیان کرد: «خبرنگاران از بهترین کارشناسان جامع شهری هستند».

سرمایه‌گذار را نپرانید!

 

استاندار با گلایه از سنگ‌اندازی برخی در برابر سرمایه‌گذاران مطرح کرد: «وقتی فردی قصد دارد دست‌کم هزار میلیارد تومان برای همدان سرمایه‌گذاری کرده و دستگاه‌های مربوطه هم این کار را تأیید کرده‌اند؛ چرا برخی بهانه‌تراشی می‌کنند؟

 

اگر من سرمایه‌گذار بودم با این بهانه‌ها فرار می کردم درحالی‌که باید فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذار انداخت. باید زمینه اداره امور شهر با مشارکت بخش خصوصی فراهم شده و این افراد احساس امنیت کنند».

 

استاندار همدان با گلایه از اظهارنظرهای غیرکارشناسی شده در مورد طرح جامع همدان اعلام کرد: «حاضرم قسم بخورم که از سی و چند نفری که در اعتراض به این طرح نامه نوشتند حتی سه نفرشان هم طرح را نخوانده‌اند. اجازه دهید شهر را با طرح و برنامه اداره کنیم تا از کارهای  بی‌حساب و کتاب جلوگیری شود».

 

شاهرخی، ترغیب مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی در انتخابات سال 1400 را از وظایف اصحاب رسانه دانست و گفت:«با خدا عهد بسته‌ایم تا انتخاباتی بی‌طرفانه و فارغ از نگاه‌های سیاسی و سلیقه‌ای برگزار کرده و از رأی مردم صیانت کنیم».

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران را دوست خود می‌داند، بیان کرد: «علاقه‌مند به برقراری رابطه کاری بیشتر با خبرنگاران با هر گرایش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستم».