کانادا در مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه آینده به ترتیب در بردنتون ، فلوریدا و حومه شیکاگو به مصاف آروبا و سورینام می رود.

محدودیت های سفر به دلیل شیوع همه گیر ، کانادا را که در رتبه 70 دنیا و برخی دیگر از کشورها قرار دارد مجبور به یافتن سایت های خنثی برای میزبانی این بازی ها کرده است.  اولین انتخاب مقدماتی مردان کانادا ، پیروزی 5-1 مقابل برمودا در 26 مارس ، در اورلاندو برگزار شد ، نه در خانه شمال مرز.

این بازی در تاریخ 5 ژوئن رسما یک بازی خانگی برای شماره 205 آروبا است ، اما در عوض در آکادمی IMG در برادنتون انجام می شود.  بازی 8 ژوئن برابر شماره 136 سورینام ، که احتمالاً تصمیم می گیرد چه کسی از گروه CONCACAF صعود کند ، یک بازی خانگی کانادایی است ، اما در SeatGeek ، که قبلاً به عنوان استادیوم Toyota شناخته می شد ، در Bridgeview ، Ill.

مقام اول گروه B

کانادا و سورینام در دو مسابقه مقدماتی اول خود پیروز شدند ، اما کانادا با اختلاف 15 امتیاز اختلاف در مقایسه با 9 امتیاز سورینام ، در گروه اول قرار گرفت.

مربی کانادایی جان هردمن در بیانیه ای گفت: “ما امیدوار بودیم که این بازی ها را در خانه با هواداران کانادایی انجام دهیم که حمایت و تحرک زیادی برای بازی با کشوری سخت مانند سورینام در مقدماتی جام جهانی دارند.”

“واقعیت همه گیر جهانی و اولویت ایمن نگه داشتن جوامع ما در کانادا به این معنی است که این مسابقه در یک مکان خنثی در شیکاگو و بدون برتری خانگی برگزار می شود ، اما ما این چالش را می پذیریم. هر اتفاقی که برای ما بیفتد ، ما آن را خواهیم پذیرفت و این کار را انجام دهیم. تمام کاری که ما باید انجام دهیم برای رفتن به مرحله بعد است. “

کانادایی ها در تاریخ 29 مارس در برادنتون با 194 جزیره کیمن بازی کردند و در بازی خانگی جزایر کیمن به رکورد 11-0 پیروزی بازگشتند.

در حالی که مردان کانادایی در ایام شیوع بیماری در فلوریدا بازی و آموزش می دیدند ، گرما و رطوبت در ایالت سانشاین در ماه ژوئن مجازات کننده بود.  بعلاوه شیکاگو این مزیت را دارد که شهری آسان برای دسترسی بین المللی است.

مشکلی در قرنطینه وجود ندارد

از طرف مثبت ، هر سه تیم MLS کانادا در حال حاضر در ایالات متحده مستقر هستند ، این بدان معناست که هیچ مشکلی در قرنطینه برای بازی های جنوب مرز وجود نخواهد داشت.

سورینام پیش از رویارویی با کانادا ، 4 ژوئن در پاراماریبو میزبان شماره 168 در برمودا است.

سی تیم CONCACAF در اولین دور همه گیری به تعویق افتاده در مرحله مقدماتی جام جهانی شرکت می کنند و شش برنده این گروه به مرحله دوم مسابقات حذفی صعود می کنند.

برنده گروه کانادایی در حال پیشرفت است تا با برنده گروه E روبرو شود – احتمالاً 83 پوند هائیتی ، 147 پوند نیکاراگوئه یا 170 پوند بلیز.  مرحله پلی آف برای دور دوم در تاریخ 12 و 15 ژوئن برنامه ریزی شده است که یک چالش لجستیکی برای کارکنان تیم کانادایی ایجاد می کند ، زیرا گروه B احتمالاً فقط چهار روز زودتر تعیین خواهد شد.

برندگان سه مرحله پلی آف دور دوم به 5 تیم دیگر با رده های بالاتر در مرحله یک هشتم نهایی ملحق می شوند که بازی تیم ها را در خانه و خارج از خانه مشاهده خواهند کرد.

مکزیک (11 پوند) ، ایالات متحده آمریکا (20 پوند) ، جامائیکا (45 پوند) ، کاستاریکا (50 پوند) و هندوراس (67 پوند) مستقیماً از اصطلاح هشت ضلعی خداحافظی کردند.

سه تیم برتر به قطر 2022 راه می یابند. نفر چهارگانه در مرحله پلی آف بین قاره ای شرکت می کند تا ببیند چه کسی به آنها پیوست.