اسطوره کالج فوتبال درگذشت.

گزارش ها از هاوایی روز سه شنبه با برخی اخبار هولناک منتشر شد: کلت برنان در سن 37 سالگی درگذشت.  قبل از اینکه یک حرفه کوتاه در NFL را دنبال کند ، برنان از سال 2005 تا 2007 رکورد های خود را به عنوان یک بازیکن خط حمله در دانشگاه هاوایی ثبت کرد.

پدر برنان ، تری برنان ، این خبر را به تبلیغ دهنده ستاره هاوایی تأیید کرد و گفت پسرش پس از بیهوشی “چند روز پیش” در یک مرکز توانبخشی تحت معالجه بود.  وی روز دوشنبه در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت.

تری برنان به روزنامه گفت که پسرش “در آرامش” و در محاصره خانواده ، درگذشت.  از طرف Star-Advertiser:

تری برنان گفت: “او خیلی خوب کار می کرد ، جرقه به چشمانش برگشت ، او سالم بود و عالی عمل می کرد و این همان اتفاقی بود که رخ داد.”

برنان بزرگتر گفت پسرش در ماه پنجم برنامه درمان بستری است.

برنان گفت: “او واقعاً این کار را کرد.”  “این پسران مزخرف بودند.  او فقط با آن کنار آمد.  نمی دانم چگونه دیگری توضیح دهم.  شاید روزی بتوانم آن را بهتر توضیح دهم.  “

برنان سابقه فوتبال فوتبالی را در دانشگاه داشت

برنان ، پس از یک سال تحصیل در کالج جونیور ، در سال 2005 در هاوایی به زمین نشست و به سرعت شغل اصلی خود را با سرمربی جون جونز به دست آورد.  تیم Rainbow Warriors در اولین سال برنان 5-7 پیش از شروع بازی پیش از بردن تیم به فتح دو رقمی متوالی در سال 2006 و 2007 به برتری رسید.

در سال 2006 ، هاوایی در 11 بازی پیروز شد در حالی که برنان تعداد قابل توجهی را منتشر کرد.  در 14 بازی ، برنان 5549 یارد و 58 تاچ داون را پرتاب کرد ، در حالی که 72.6٪ از پرتاب های خود را انجام داد.  گذراندن او در این فصل هفتمین بالاترین امتیاز در تاریخ FBS است ، در حالی که تعداد از دست دادن های او یک رکورد FBS بود ، در حالی که جو بورو 60 TD را در سال 2019 پرتاب کرد.

برنان در این فصل در رأی هیزمن ششم شد و در سال 2007 به رادار ملی بازگشت. در همان سال ، برنان رهبران جنگ را به اولین کنفرانس دو و میدانی غربی هدایت کرد.  برنان امسال 4343 یارد و 38 تاچ داون پرتاب کرد و در رأی گیری با هایزمن شماره 3 را به دست آورد.  او اولین بازیکن هاوایی شد که به عنوان فینالیست هایزمن به کار خود پایان داد.

داستان ادامه دارد

کلت برنان ، مدافع پیشین هاوایی روز دوشنبه در سن 37 سالگی درگذشت.  (عکس AP / رونن زیلبرمن)

هاوایی در یک کنفرانس کاملاً با نتیجه 8 بر صفر پیش رفت و یک فصل منظم بدون شکست را با شکست 12 بر صفر واشنگتن به پایان رساند.  Warriors در نظرسنجی AP به شماره 10 صعود کرد و در مسابقه Sugar Bowl در برابر جورجیا برنده دعوت شد ، یک بازی UGA با نتیجه 41-10 پیروز شد.

برنان کار خود را در دانشگاه با 14193 یارد و 131 لمس در هوا به پایان رساند.  او در حال حاضر رتبه 2 در تاریخ FBS در عبور از حیاط در هر بازی ، رتبه 5 در مشاغل عبور از TD و 8 در مشاغل گذرنده است.

پس از فعالیت در کالج ، برنان در ششمین دوره مسابقات NFL Draft 2008 توسط تیم فوتبال واشنگتن انتخاب شد.  وی قبل از اینکه وقت خود را به فوتبال در این عرصه و لیگ فوتبال کانادا بگذراند ، در سال 2010 دو فصل را در واشنگتن دی سی با تیم اوکلند رایدرز سپری کرد.

اطلاعات بیشتر از یاهو ورزشی: